Výroba triček / Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

1. Nakupování

  • Vyberte si zboží, řádně si přečtěte jeho popis a prohlédněte fotografie. Poté zadejte počet požadovaného zboží a velikost
  • Obsah košíku můžete kontrolovat v sekci „košík“ Zde můžete i mazat jednotlivé položky.
  • V okamžiku odeslání je vaše objednávka závazná a odeslána k nám ke zpracovaní.
  • Vyhrazujeme si právo odmítnutí objednávky a to například v případech, jedná-li se o nákup uživatele, který si v minulosti nevyzvednul zásilku. Dále v případech, kdy uživatel nezadá pravdivé údaje či v případech, kdy jsou údaje nesmyslné.
  • Může se stát, že zboží vámi objednané, nemusí být momentálně na skladě. O této skutečnosti vás budeme co nejdříve informovat a pokusíme se sdělit termín, ve kterém by mělo být požadované zboží dostupné.

2. Doručování

  • Zásilky jsou doručovány prostřednictvím spedičních společností a to zejména DPD a Česká Pošta.
  • Pokud dojte ke znehodnocení produktu při přepravě, musí to být uživatelem řádně prokázáno (zasláním fotografie, účtenky, kontrolního ústřižku od přepravce), je produkt zaslán nový.
  • Zboží při přepravě je řádně pojištěno na stanovenou hodnotu.
  • Zásilku se snažíme předat co nejdříve. Nejpozději však do pěti pracovních dnů po obdržení závazné objednávky.
  • Platba probíhá prostřednictvím dobírky nebo převodem na náš bankovní účet.
  • Při platbě prostřednictvím dobírky platíte celou cenu objednávky při převzetí zásilky. Ceny poštovného jsou stanoveny pevně. Pro zjednodušení používáme jednotnou cenu poštovného.
  • Platbu lze provést také převodem peněz na náš bankovní účet č. 107-5974900237/0100 (KB). Po přičtení peněž na účet (cca 2 dny po odeslání) je zásilka následující pracovní den odeslána. V případě, že máte zájem o platbu pomocí bankovního převodu, zvolte tuto možnost při objednávce a dále se řiďte uvedenými pokyny.
  • Balné je součástí poštovného.

3. Vrácení a výměna zboží

  • Veškeré žádosti o výměnu či vrácení zboží je potřeba provádět po dohodě s prodávajícím, písemnou formou, kdy je nutné uvést důvod, prodávající tuto žádost posoudí a nejpozději do pěti pracovních dní Vás vyrozumí a možném postupu.
  • Zakoupené zboží přes internet máte dle zákona právo vrátit prodávajícímu popř. požadovat jeho výměnu a to do 14 dnů od obdržení za jasně stanovených podmínek:
    • Zboží musí být kompletní, nepoužité a nepoškozené, schopné dalšího prodeje a v původním obalu.
    • Zboží odešlete nejpozději do 14ti dnů od jeho obdržení.
    • Ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie našeho daňového dokladu nebo vygenerovaná žádost z našeho systému.
    • Vracíme peníze pouze za zboží, nikoli za vámi zaplacené zpětné poštovné.
    • Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku. Nebude převzato.
    • Při vrácení peněž kupujícímu, bude částka za zboží (nikoliv za poštovné) vrácena kupujícímu na jeho bankovní účet nejpozději do deseti pracovních dnů.
    • Pokud bude požadované měněné zboží skladem, bude kupujícímu odesláno nejpozději do 14ti pracovních dnů od obdržení vráceného zboží, v opačném případě bude kupujícímu tato skutečnost sdělena s možnostmi dalšího řešení.

4. Reklamace

  • Reklamační řízení se řídí standardním Reklamačním řádem České republiky.
  • Standardní reklamační řízení trvá 30 dní od přijetí zásilky do odeslání zásilky. Zboží vám může být opraveno, vyměněno, mohou být vráceny peníze (na bankovní účet) či může být reklamace neuznána.
  • Reklamaci uplatňujte vždy neprodleně po vyskytnutí závady. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel.
  • Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry.
  • Své reklamace zasílejte spolu s kopií faktury, paragonu a s popisem závady

5. Ochrana dat

  • Přihlášením se do našeho internetového obchodu quietpeople.cz dáváte svůj souhlas se shromažďováním a zpracováváním některých vašich osobních dat, údajích o vašich nákupech a objednávkách. Tyto údaje používáme výhradně pro interní potřeby firmy, identifikace zákazníka, zkvalitnění vzájemné spolupráce, reklamace, apod. V žádném případě nejsou poskytovány žádným třetím osobám.
  • Registrovaným zákazníkům je pravidelně zasílán e-mailem newsletter, který slouží k informování zákazníků o právě probíhajících akcích či o novém zboží. Newsletter není zasílán častěji než jednou týdně. Nejedná se o SPAM.

6. Provozovatel

  • SEZ-CZ GROUP s.r.o. IČO: 02545934
  • Sídlo firmy: Jihlavská 2512/34, 59101 Žďár nad Sázavou
  • Adresa pro doručení: SEZ-CZ GROUP s.r.o., Jihlavská 2512/34, 59101 Žďár nad Sázavou

Nákupní košík: prázdný
Celková cena: 0 CZK


Zákazník: nepřihlášen | Přihlásit se | Zaregistrovat se